Tuesday, October 7, 2008

Budak-budak muda (sekitar umur 15 ke 22 tahun) bagiku adalah masih dalam kategori hingusan. Bak kata orang, young, dumb and full of cum. Mungkin benar, mungkin tidak benar. Mungkin tidak benar bagi mereka yang kuat imannya. Mungkin benar, kerana aku juga pernah lalui semua itu. Been there, done that. (Akan datang: a post on that subject).

Aku masih ingat lagi ketika aku berumur 15 tahun, dan bersekolah di sekolah yang rata-rata rakan sekelas berambut perang (bukan perang peroksida) dan berkulit cerah, cara pergaulan cukup bebas dan kebaratan.

Ketika itu aku intim dengan seorang budak sepet dari Korea Selatan yang tidak tahu bertutur lansung dalam bahasa ibundanya sendiri. Setiap kali lepas sekolah, aku akan ikutnya pulang ke rumahnya di Lanson Place untuk belajar. Kami sama-sama bencikan guru subjek Literature kami, jadi kami akan belajar bersama-sama di rumah and be each other’s tutors.

We could not defy the chemistry between us. Mula dengan a peck on the cheek (which was nothing, really), kami mula bercium bibir dan bermain lidah. Dari meja belajar, kami berpindah ke katil. Suatu hari, kami sama-sama merancang untuk ponteng sekolah. Sebaik sahaja Mama dropped me at school, aku segera berlari ke rumahnya yang hanya terletak di seberang jalan. Akhirnya gaun sekolah hijau kuning yang aku pakai mula lerai dari badan dan we made love for the first time. Pengalaman seks pertamaku cukup manis. How about yours? :)

We were both young blood with mad raging hormones, eager to screw each other. Kami mula mentelaah video porno pula. We made out at every opportunity and had hot nasty sex a fifteen year old could possibly imagine. Kami tak perlu berasmara di dalam kereta atau di dalam tandas, atau di celah-celah semak mahupun di tangga tersorok kerana ibunya tidak pernah peduli apa yang berlaku di dalam bilik anak lelaki sulungnya itu.

Fast forward to the future, hari ini, setelah hampir 20 tahun tak bertemu, kami terserempak ketika aku sedang lunch break shopping di Pavillion. Dan sejak lima jam yang lalu, kami habiskan masa bersama, bergelak ketawa, mengenang kisah lama.

I have to go now. Ada lelaki sepet separuh bogel dari Korea Selatan yang sedang menggeletek kaki dan mengganggu 'konsentrasi' ku.

10 comments:

abanglong said...

great blog. first time singgah :)

Si Penanya (?) said...

biasalh. mentaliti mak bapak di Malaysia sgt sibuk menyelongkar bilik anak2nya.

tapi aku Scandivian.

blackened said...

yeah the good all day..

young & full of cum, i agreed with u

The Plain Melayu said...

ada kemusykilan... how can i contact u? i mean email n stuffs?

Seniseks said...

sejujurnya buah fikiran kau predictable dan normal. tiada yang istimewa bagiku.

aku sudah tahu dan 'rasa' sejak umur aku 14 tahun.

tapi...

disebabkan ramai orang di negara ini masih bebal, ini menjadikan kau istimewa buat mereka ;)

istimewa untuk dipuja dan dicemburui kah kah kah

solehah said...

hai.tulis la selalu

Unknown said...

hi, this is my first time here.
best ah blog ni. =)
kamu memang perempuan terhebat. huhu

cubajuba said...

fairview i.s ??

Vlad said...

Ko memang perempuan terhebat.

Hebat sampai Lanson Place wujud 14 tahun dahulu.

Shirley Temple said...

Vlad : Now you know I'm not really 29.;)