Friday, July 11, 2008

Ada dua perkara penting yang kamu, Lelaki, perlu ada when you go down on your woman; lidah dan telinga. Lidah untuk you-know-what dan telinga untuk mendengar.

Aku rasa kebanyakan lelaki percaya bahawa hanya dengan stimulasi klitoris, squirt mudah berlaku. Common fallacy yang memalukan. Satu lagi rahsia perempuan yang kamu harus tahu, tidak semua perempuan mampu ejakulasi dengan cara ini. Jadi apa yang kamu perlu lakukan ialah dengar.

Listen to your woman. When she says "Stay", you must stay there and linger. When she asks you to move a little bit further down, you go down. Semudah A, B, C. Satu lagi kebenaran tentang lelaki ialah mereka fikir G-spot terletak di lokasi yang sama pada semua perempuan. It is not, dan kerana itu kamu perlu dengar apa yang kami arahkan. Setiap perempuan punya lokasi G-spot yang berbeza dan ini unik untuk setiap perempuan.

If it took you a year to make your woman squirts, it could only mean three things. Pertama, you are an ignoramus who have never heard of Granfenberg spot. Kedua, all these while you have been fucking like a mat rempit (cepat pancut). Dan ketiga, the vagina is tensed.

Jadi, perempuan, kamu perlu relax and let go. Usah risau akan hal-hal duniawi, lupakan hal-hal duniawi, open yourself as you open your legs.

Bukannya sukar untuk meransang perempuan. Though it is not that easy to make us squirt. Ingat, perempuan bukan seperti lelaki yang mudah saja terpancut dalam masa satu minit.

I say knowledge, research and practice. Afterall, ejakulasi perempuan bukan sains roket.

5 comments:

blackened said...

really awesome information u bagi tadi.


U ur a temple..and im on my knees...

Lanun Kacak said...

im converting myself nk sembah u. heh

Si Penanya (?) said...

sanagt2 setuju2..

ejakulasi perempuan bukan sains roket.

hebat wahai kakak hebat

Norsham Samsudin said...

i like the way u write. keep on posting.

Kiubrubik said...

i agree